Hopp til innhold

REKLAMATION

Når du handler på Bodymindcompany.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamasjonsrett.

Det betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Det er selvfølgelig et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller annen skadelig atferd.

Når du mottar de bestilte varene, oppfordrer vi deg til å huske å kontrollere dem for synlige skader. Hvis emballasjen er skadet eller har andre synlige tegn på defekter, skal du kun kvittere for mottagelsen med forbehold om eventuelle skader på innholdet eller la være å ta i mot eller hente ut varen.

Hvis varen er blitt levert på din adresse uten du har vært til stede og det er skader på emballasjen, bes du kontakte oss forløpende.

Fyll ut reklamasjonsskjema

Uansett om det er snakk om synlige eller ikke-synlige skader på emballasjen eller varen, bør du kontakte BodyMindCompany, slik at vi kan hjelpe deg med å løse problemet.

Du bør reklamere innen «rimelig tid» etter at du har oppdaget mangelen ved varen. Hvis du reklamerer innenfor to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig. Er reklamasjonen berettiget refunderer vi naturligvis fraktomkostningene dine.

Fyll ut reklamasjonsskemaet, såtar vi kontakt med deg så fort som mulig.